• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 222
  • کد خبر : ۳۱۷۵
پیام تشكر رئیس شورا از مسئولان و مردم شریف گرمدره

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره

مهندس رضا سلگی رئیس شورای اسلامی شهر گرمدره در پیامی از حضور پرشور مردم شریف گرمدره ، استاندار محترم البرز، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، مدیران و مسئولان استان در خاکسپاری مهندس قدوسی شهردار گرمدره تقدیر و تشکر کردند .

در این پیام آمده است

هر آنچه که خداوند متعال مقدر می فرماید هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست و بر آنچه که حکمت متعالیه اش تعلق میگیرد هیچ کس را جرات تعبیر و تعدیل نمیباشد . لذا بر آنچه که میدهد شاکریم و برنداده هایش صبر پیشه میکنیم . اما تحمل این مصیبت با شرکت شما همراهان که از راه های دور و نزدیک در مراسم تشییع و خاکسپاری و ختم مرحوم مغفور شادروان هومن قدوسی شهردار گرمدره حضور بهم رساندید التیام بخش بود و در این محفل تلخ مصیبت ، بار از دوش همه داغداران برداشت .

بدین وسیله از عنایت و حسن توجه کلیه سروران عزیز مدیران و مسئولان بزرگوار ، دوستان و همکاران که در همه مراحل با حضور خود و یا با ارسال تاج گل ، پیام همدردی خود را اعلام کردند و موجبات شادی روح عزیز از دست رفته و تسلی خاطر بازماندگان را فراهم نمودند از صمیم قلب تقدیر و تشکر نموده و برای همگان از خداوند سبحان  حضور در رکاب نورانی حضرت صاحب الزمان ( عج) را در عصر ظهور مسئلت مینماییم .

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0