• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 153
  • کد خبر : ۳۴۱۱
حضور شهردار در ساختمان پزشكان سرو

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر ظهر روز چهارشنبه ۹۹/۱/۶ آقای دکتر دادخواه شهردار گرمدره به همراه تنی چند از مدیران شهرداری پس از حضور در ساختمان پزشکان سرو از زحمات حافظان سلامت و کادر درمان، پزشکان پرستاران، که در خط مقدم مبارزه بیماری کرونا هستند با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر کردند.
در این گزارش آمده است دکتر دادخواه پس از دیدار و گفتگو با دکتر مصباحیان و تشکر از زحمات این عزیزان اظهار داشتند
‌این روز ها کادر درمانی بیمارستان ها درمانگاه ها در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند ورسالت وتعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه را بر عهده دارند و چه بسا که در این راستا خیلی از این عزیزان سلامتی خود را نیز به خطر انداختند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، شاید یک نقطه مغفول مانده تلاش جانانه و مجاهدانه کادر درمانی پزشکی و پرستاری است که با ایثاری همه جانبه سلامت خود را در معرض تهدید قرار دادند تا جان بیماران حفظ شود.
ایشان افزودند. آنچه که بیش از هرچیز به مردم و جامعه آرامش میدهد تلاش بی وقفه وجهاد شبانه‌روزی جامعه بهداشت ودرمان است ،امروز مردم فهیم و مسئولین شهر قدر دان زحمات شما هستند و بیش از گذشته نسبت به سختی کارو خدماتی که برای شهر و شهروندان عزیز داشتید آگاه شدند  که جا دارد درهمین جا از این خدمات صادقانه شما تقدیر و تشکر نمایم.
در پایان این دیدار آقای، دادخواه با اهداء لوح سپاس و یک شاخه گل از زحمات این عزیزان قدر دانی کردند‌‌. امیدواریم با همکاری و مشارکت مردم و رعایت نکات  بهداشتی از این پدیده نیز به سلامت عبور کنیم.
سلامتی و عزت روز افزون را برای همه خدمتگزاران به جامعه ایران اسلامی از درگاه ایزد منان خواستارم. ‌

‌ 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0