• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ 
  • تعداد بازدید : 199
  • کد خبر : ۳۴۳۳
تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و آزادسازی حریم نهر زرنان

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز و آزادسازی حریم نهر زرنان 
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ظهر روز شنبه مورخ ۹۹/۱/۱۶ ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم و بستر نهر زرنان با حضور معاونین و تنی چند از مدیران  شهرداری با تاکید وپیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر و نظارت مستقیم دکتر دادخواه شهردار گرمدره تخریب و بخش اعظمی از حریم نهر موصوف آزاد سازی شد . 
در این گزارش آمده است دکتر دادخواه با اعلام این مطلب اظهار داشتند در پی بارندگی های اخیر و بالا آمدن سیلاب به دلیل مسدود بودن مجرای نهر، در انتهای کوهک که منجر به وجود آمدن مشکلاتی برای تعدادی از شهروندان و ساکنین محترم کوچه های مجاور گردید لذا با تلاش شبانه روزی و زحمات فراوان، همکاران ما توانستند در اقدام اولیه مسیر نهر را لایروبی و با ایجاد دریاچه ای در مسیر به منظور جمع آوری روان آبها از ساختمان های اطراف نهر رفع خطر نمایند .
ایشان افزودند شهرداری در تاریخ ۹۹/۱/۱۰ با صدور اخطار به متصرفین و سازندگان حریم نهر مبنی بر جمع آوری کلیه ی مستحدثات و رفع تصرفات، اقدام نمایند که متاسفانه در این مدت اعلام شده هیچ گونه توجهی به اخطار صادره نکردند . 
دادخواه بیان داشتند،  شهرداری به استناد بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و در اجرای دستور مقام محترم قضائی در جهت آزاد سازی حریم نهر و رفع خطر از ساکنین اطراف  در زمان بارندگی ها، یوم جاری دیوارکشی ها و تصرفات صورت گرفته باپیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر،قلع و قمع  و بخش وسیعی از بستر و حریم نهر زرنان از ید متصرفین و افراد سودجو خارج گردید . وی خاطرنشان کرد در راستای صیانت از حقوق شهروندی و مجرای آب های سطحی و جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز در حریم و بستر انهار در صورت مشاهده با هرگونه تخلف در این خصوص با متخلفین یا  متصرفین برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0