• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ 
  • تعداد بازدید : 297
  • کد خبر : ۳۵۱۴
پیام تبریك
اعضای شورای اسلامی شهر وشهردار گرمدره در پیامی سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفتند

اعضای شورای اسلامی شهر وشهردار گرمدره در پیامی سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفتند 
دراین پیام آمده است
بسم الله الرحمن الرحیم  
سوم خرداد، یادآور حماسه ای پرشکوه از تجلی قدرت ایمان و عظمت اراده رزمندگان فداکاری است که با عینیت بخشیدن به مفهوم والای ایثار و ازخودگذشتگی، آزادی خرمشهر را رقم زدند.
خرمشهر سرزمین خرمی است که سرچشمه طراوتش، سرخی شبنم ‏گونه قطرات خون است.خرمشهر، حکایت مقاومت روزهای نخست جنگ تحمیلی و سرگذشت سلحشورانی است که با دست خالی، متجاوز مسلح را در بیش از یک ماه نبرد به روز سیاه نشاندند و جسم خود را سنگر کردند تا از کیان اسلامی و سرزمین ایران دفاع کنند.
خرمشهر، حدیث مقاومت و جانبازی دلیرمردان، نماد شجاعت و دلاوری و سند افتخار ملتی است که برای دفاع از آبرو و ناموس خود، از جوانان برومند خویش گذشتند تا بر دروازه خونین شهر، تا همیشه، حجله فتح و ظفر بندند.
خرمشهر، تاریخ مجسم و نمونه عینی صلابت و استواری جوانان جان برکفی است که صادقانه و بی ریا و گمنام، به استقبال شهادت رفتند؛ زیرا معتقد بودند مرگ سرخ به از زندگی با خواری است.
خرمشهر، حکایت به معراج رفتگانی است که با خون، وضوی عشق گرفتند و ققنوس وار، در آتش عشق دفاع از میهن اسلامی سوختند و با دشمن نساختند. خرمشهر قهرمان پس از 35 روز مقاومت قهرمانانه، به دست دژخیمان بعثی اشغال شد.
و خونین شهر 575 روز در زیر چکمه های دشمن اسیر بود؛ اما سرانجام به اراده پروردگار در روز سوم خرداد 1361 طی عملیات پیروزمندانه بیت المقدس بدست رزمندگان اسلام آزاد گشت. خبر آزادسازی خرمشهر، ملت ایران را شاد کرد. این شادی و پیروزی ضفرمندانه را خدمت ملت شریف ایران، رزمندگان جان برکف خانواده های معظم شهدای گرانقدر، ایثارگران و شهروندان عزیز گرمدره تبریک وتهنیت عرض میکنیم. ویاد فاتحان خرمشهر، شهید محمد جهان آرا، شهید حسین خرازی، زنده یاد حاج احمد متوسلیان، شهید مهدی باکری، شهید حسن باقری، شهید صیاد شیرازی، شهید احمد کاظمی و دیگر شهیدان این حماسه پرشکوه را گرامی می داریم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0