• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 160
  • کد خبر : ۳۵۸۶
دكتر دادخواه شهردار گرمدره در جلسه مشترك‌ با مدیرعامل آب منطقه ای استان البرز اعلام كرد:
از هفته آتی سه حلقه چاه آب با کیفیت وارد مدار آب شرب گرمدره می شود


✅ به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره ظهر امروز جلسه وضعیت آب شرب گرمدره با حضور دکتر دادخواه شهردار گرمدره و دکتر نجفیان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز برگزار شد‌.


✅در این جلسه دکتر دادخواه شهردار گرمدره ضمن بررسی وضعیت آب شرب گرمدره اظهار کرد: با توجه به بررسی های به عمل آمده در خصوص وضعیت آب شرب شهر گرمدره و همچنین درخواست های شهروندان مبنی بر عدم کیفیت مناسب آب شرب در این‌منطقه می طلبد 
که مسوولان آب منطقه ای تدابیر لازم را در جهت کیفیت سازی و بهبود آب این منطقه اتخاذ نمایند.


✅دادخواه ادامه داد: کیفیت آب شرب از اهمیت ویژه ای در سلامت شهروندان برخوردار است و تلاش ما بر این است که این مشکل هر چه زودتر مرتفع شود تا شهروندان به امنیت خاطر بیشتری در این خصوص دست یابند و سلامت آنها در بخش آب شرب تامین شود.


✅وی گفت ، در این جلسه راهکارهای لازم در جهت رفع این مشکل با دکتر‌ نجفیان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان به عمل آمد.


✅شهردار گرمدره خبر داد: در این جلسه شهرداری گرمدره آمادگی خود را در خصوص واگذاری  زمین مناسب برای احداث  تصفیه خانه در چارچوب  مقررات اعلام کرد.


✅دکتر نجفیان‌ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز نیز در گفت: با توجه به مکاتباتی که تاکنون انجام‌شده، در زمینه ایجاد انشعاب از آب سد طالقان این موضوع مجددا مورد پیگیری قرار خواهد گرفت که انجام آن نیز مستلزم ایجاد یک تصفیه خانه در شهر گرمدره است.


✅وی بیان کرد: برای رفع کیفیت نامناسب آب شرب گرمدره در هفته آتی تعداد سه حلقه چاه با کیفیت عالی وارد مدار آب شرب شهر گرمدره خواهد شد.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0