• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 186
  • کد خبر : ۳۶۱۶
پنجمین جلسه شورای اداری شهرداری گرمدره
دکتر دادخواه شهردار گرمدره در پنجمین جلسه شورای اداری شهرداری: گام های اساسی در ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان در شهرداری گرمدره برداشته شده است

 

✅به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی در بخش های مختلف مدتهاست  در بسیاری از بخش های دولتی و غیردولتی توجه به ارائه  خدمات به صورت الکترونیک با جدیت دنبال می شود و ضرورت این‌امر و ادامه سیر تکامل خدمات الکترونیک زمانی بیش از پیش مشخص شد که شیوع ویروس کرونا در تمام دنیا و ایران مانع از ارایه خدمات بهینه به شهروندان می شد که با دستور کار قرار گرفتن توسعه این امر بسیاری از نهادها و سازمان ها برنامه ریزی های خوبی در این زمینه انجام داده و یا در حال انجام آن هستند.

 

✅در این راستا شهرداری گرمدره نیز به عنوان یکی از  پیشگامان این‌امر در سطح استان توانسته است گام های بلندی در این حیطه برداشته و در جهت ارائه خدمت و تکریم ارباب رجوع و همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه ها فعالیت ها و خدمات خوبی به مردم و شهروندان ارائه دهد.


✅دکتر دادخواه شهردار گرمدره در پنجمین شورای اداری این شهر ضمن تاکید بر ارائه خدمات بهینه از  طریق خدمات الکترونیک گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان در این شهرداری کلیه فرآیند صدور پروانه ساختمانی، پایانکار ساختمان، پرداخت عوارض  و پاسخ استعلام از طریق سیستم دولت الکترونیک و دفاتر پیشخوان دولت امکان پذیر  است.


✅دادخواه اظهار کرد: گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است و تلاش می شود با تلاش و کار در این فضا  و توسعه آن بتوانیم خدمات ارزنده ای به شهروندان گرمدره و مراجعان ارائه دهیم.


✅وی بیان کرد: مشکلات و موانع در حال احصا و برنامه ریزی های بیشتر است و باید کمک‌ کنیم بتوانیم در این فرایند خدمات به صورت بهینه و مطلوب به شهروندان ارائه شود.


✅این مسوول تصریح کرد: دیگر زمانی نیست که مردم‌باید کوچکترین کار اداری مسافتی را پیموده و به ادارات مراجعه کنند و ارائه خدمات به صورت الکترونیک سبب صرفه جویی در وقت و هزینه برای مردم خواهد شد و با توجه به شیوع ویروس کرونا و مدت زمانی که طول می کشد تا بتوان این‌بیماری را در سطح جهان مهار کرد استفاده از این نوع خدمات سبب نجات جان مردم و سلامتی هر چه بیشتر جامعه خواهد شد.


✅شهردار گرمدره در بخشی دیگر از این نشست اظهار کرد: همه ما باید در شهرداری دست به دست هم تلاش کنیم تا خدمات بیشتر و بهتری را برای ساختن شهری آبادتر از گذشته به مردم ارائه دهیم و کمک کنیم موفقیت های بیشتری را در این عرصه شاهد آن باشیم.


✅دکتر دادخواه در آخر ابراز امیدواری کرد: هم اکنون بسیاری از خدمات در این شهرداری به صورت الکترونیک به شهروندان ارائه می شود و شاهد کاهش حضور ارباب رجوع در شهرداری بوده ایم و تلاش خواهیم کرد در آینده نزدیک این حضور را نیز در جهت تکریم شهروندان با ارائه خدمات الکترونیک کمتر نیز کنیم.

امتیاز :  ۴.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0