• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 197
  • کد خبر : ۳۹۳۳
دكتر دادخواه شهردار گرمدره: آغاز عملیات پاكسازی و پیاده رو سازی در خیابان معراج
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره عملیات پاکسازی و ایجاد پیاده رو در خیابان معراج آغاز گردید.

 

دکتر عباس دادخواه شهردار گرمدره ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به مشکلاتی که در این خصوص وجود داشت شهرداری گرمدره اقدام به عملیات آزادسازی و پیاده رو سازی در این قسمت از شهر نمود تا مشکل شهروندان مرتفع گردد.

دادخواه اظهار کرد: مشکلات بسیاری در سطح شهر گرمدره به دلیل اینکه در گذشته دارای بافت روستایی بوده است وجود دارد و زیرساخت های شهر در بخش های مختلف دچار مشکل و کمبود است که در تلاش هستیم بتوانیم به صورت اولویت بندی شده و با برنامه ریزی صحیح مشکلات موجود را ساماندهی ورفع نماییم.

این مسوول از شهروندان خواست با سعه صدر همراه با شهرداری کمک کنند تا شهر از زیرساخت های لازم در بخش های مختلف خود برخوردار شود.

شهردار گرمدره تصریح کرد: همه ما به عنوان خادمان مردم در تلاش هستیم تا بتوانیم باری از دوش مردم و شهرمان برداریم اما در این راه گاها با توجه به مشکلات اقتصادی موجود  در تنگناهایی قرار داریم که مدیریت شهری را مجبور می‌سازد تا با اولویت بندی به انجام برخی امور بپردازد که خوشبختانه شهروندان گرمدره با دلسوزی و همراهی با مدیریت شهری همواره یاریگر ما در این عرصه بوده اند.

دکتر عباس دادخواه گفت: ما از هیچ تلاشی برای شهروندان شریف گرمدره و ارتقای ساختارهای شهری شهرمان دریغ نخواهیم کرد.

وی در آخر  با بیان این که در تلاش هستیم در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، عمرانی و ... خدمات قابل قبولی به شهر گرمدره ارایه دهیم بیان کرد: بر اساس نیازها و اولویت های موجود طرح ها و پروژه‌های خوبی تعریف و در حال انجام است که خوشبختانه بخشی از آن به زودی در دهه فجر کلید خورده و آغاز عملیات برخی از پروژه ها شروع و وارد فاز عملیاتی خواهد شد و برخی دیگر از پروژ ه ها نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

امتیاز :  ۴.۰۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0