• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 93
  • کد خبر : ۴۳۲۹
شهردار گرمدره خبر داد: دومین روز از برنامه های هفته ولایت شهر گرمدره برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامي شهر گرمدره دکتر دادخواه شهردار گرمدره با بیان اینکه دومین شب از  برنامه های دهه ولایت در مسجد الزهرا س سعادتیه برگزار شد گفت: امسال ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه امامت و ولایت با توجه به شیوع ویروس کرونا که منشای بیماری کووید ۱۹ است، بخشی از آن در فضای مجازی و تعدادی هم با رعایت نکات بهداشتی به صورت حضوری و زمان محدود در شهر  گرمدره آغاز شده و تا به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.

دادخواه با بیان اینکه این دهه از عیدقربان آغاز شد و تا عید سعید غدیرخم(هفتم مرداد) ادامه دارد ، افزود: انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری، بصیرتی و معرفتی بخشی در فضای مجازی و بخشی حضوری در فضای باز و مساجد شهر  از اهم برنامه‌هاست.
وی با اشاره به اینکه در تمامی برنامه‌ها به دلیل وجود کرونا، امور فرهنگی و معرفتی مرتبط خیلی محدود و طبق مقررات و شیوه‌نامه‌های ابلاغی  پیگیری می‌شود، ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی و برخی جلسه‌ها و نشست‌های بصیرتی جزو موارد مهمی است که در این دهه پیش‌بینی شد.
وی اظهار کرد: برنامه‌های دهه امامت و ولایت با همکاری واحد فرهنگی شهرداری و شورای شهر، دفتر امام‌جمعه ،حوزه ۱۲۷بسیج و دیگر نهادهای فرهنگی تدوین گردید.
دادخواه بیان کرد: آذین‌بندی، نورافشانی،  با همکاری متولیان و برگزاری برنامه های جشن و سرور در مساجد با رعایت نکات بهداشتی از دیگر مواردی است که با همت و همکاری مسوولان و مردم پیگیری می‌شود.
وی افزود: خطبه‌خوانی غدیر، حرکت کاروان شادی، نورافشانی، راه اندازی پویش ، مسابقه کتابخوانی و ...،  نشست های بصیرتی و ... از جمله دیگر برنامه‌ها در این دهه است. 

امتیاز :  ۴.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0